6 Ay önce kümyasal gebelik yaşadim
ve 28.05.2019 da hamile olduğumu öğrendim,gebelik kesesini gördüm
bugün tam 7+0 günlüğüm şiddetli bir baş ağrim bulunmakta.
Mığde bulanti ve kusmam hiç olmadi
bu hafta inşallah kalp atişini da duyarim.
Aşiri uyku ve halsizlik dişinda herhangi bir belirti yok başina gelen varmi sizde belirtiler nasil geçiyor