Merhaba arkdşlar dün başımıza çok kötü bir olay geldi burda anlatamam olayı ama aşırı kötü diyebilirim üzüntüden ve her dk ağlamaktan ne yiyebiliyrm ne içebiliyrm etrafmdakiler bebeğin için azıcıkta olsa yemelisin diyor zoraki ufak tefek atıştırıyorum. Karnım biraz indi gibi geliyor yemediğim için diye düşünüyorum ama bebeğime zarar vermiş olamam değil mi dün yaşadığımız şey inanın çok kötüydü ve bu sebepten dolayı bebeğime zarar verirsem başta kendimi snra eşimi asla affettmem sizce az yediğim için inmiştir değil mi karnım yoksa bir anda neden o kadar insin.