Duygu9478 Kizlar bn tokatta dogum yapacam tokat devlet hastanesini tavsiye ediyormusunuz hastaneyle ilgili bilgisi olan varmi nadildir doktorlari ebesi falan hijyenik mi
kubraer Merhaba ben tokat devlet hastanesinde sezaryen dogum yaptim gebe onuluna gittigim icin dogum salonunu gordum cok temiz guzel sicacik ebeler cok iyi ve anlayislilar servistekiler de oyle iciniz rahat olsun