Nesliin Öğlen 1den beri sancı var acılma yok nolur dua edin güzel hamişler cok kötü bi durumdaym kıvranıyorm resmen 🙏
Zehrauygun Eagle564 açılma olmadi icin ebe belki sancinda kesilebilir artadabilir dedi oldum yerde dogum yapan bayan vardı onu dinlemek istemedim bende eve dondum ama hafifledi sancım artmadı yani