Gurbet_kusu Kizlar 24saattir neredeyse uyuyorum sadece yemek falan gibi bazı ihtiyaçların için kalktım benim gibi olan var mı normal mi acaba ?
ipeksi Gurbet_kusu uyuyaniliyorsanız ne mutlu işte Doğumdan önce bol bol uyuyun tadını çıkarın ben de 33. Haftadayım uyuyamıyorum 🥵🥵
TUMES Walla bende uyuyamayanlardanim resmen saat başı 2 saatte bir uyanıyorum =( uyluyla aram yoktu şimdi hic yok ... ama uyumak istiyorum ben yaa yazık bana =((