O gün geldi çattı kızlar o kadar çok korkuyordum ki ilk doğumum gibi zor olacak diye 9 ay boyunca devamlı bunun stresi ile hamileliğimi geçirdim. İkinci kez anne oldum sonunda 🤗
Doktoruma kontrole gitmiştim alttan bakacaktı durumuma baktı ki 2,5 santim açılmam var ve benim hissettiğim ağrı adet ağrısı gibi kasıklarımda olan bi ağrıydı eve gitmemi bi gelişme olursa haber vermemi istedi hastanem çok yakındaydı avantajım vardı. Akşam 10:30 a kadar evde ağrımı cektim dayanılmayacak bi ağrı değildi doktorum aradı gel bi bakalım diye 4 santim olmuş açılmam ve yatışım yapıldı 11 gibi işlemler halledildi ve odama çıktım damar yolu nst lagman derken saat oldu 11 ve birazcık desteğe ihtiyacım olduğunu söyledi doktorum suni sancı verdi bu arada hastaneye gitmeden ağrılılarım 25 dk bi geliyordu suni sancı serumunu 5/1 ini aldım pilates topu ile hareketler yaptım kabızlık çektiğim için lagman çok iyi geldi korkmayın lagmandan benim hemoraidim olmasına rağmen canım yanmadı
agrıların dayanılmayacağı kısmı sdc Doğuma 10 dk kalmasına varken yapamıycam diye bağırdığımı hatırlıyorum açılmam o kadar hızlı ilerledi ki ebem ve doktorum inanamadılar 10 dk içerisinde 4 santimden 10 santime ulaştım nasıl oldu bende bilmiyorum ama korktugum şeyleri tekrar tekrar yaşamadım her Doğum kendine özgüymüş ben bunu anladım neredeyse sedyede Doğum yapacaktım kakam geldi dedim ebeme inanmadı bana sancı geldiğinde derin nefes al ver diye söyledi sevdi beni güç verdi bana ben yine kakam diye söyleyince kontrol etti ve geliyordu doktorum merdivenleri ikişer ikişer çıkarak koşa koşa geldi yanıma korkularımı bildiği için o kadar destekçim oldu ki hem ebem hem doktorum allah razı olsun onlardan sedyeden catala cıkmam lazımdı yoksa orada Doğum olacaktı hemen götürdüler beni catala oturdum ağrı yok doktorumla konuşuyoruz çok güzel olacak falan diye destek oluyo bana ve sancı geldi bağıra bağıra ıkındım doktorum bağırma gücünü ıkınmaya ver desede afedersiniz hastaneyi inleterek doğurdum oğlumu bana bağırmak daha bi güç verdi ve ıkınırken doktorum bile şaşırdı ilk defa böyle bi ıkınma şeklini gördüm diye stres yaptıgım için bütün stresimi attım ve canım oğlum doğdu o kadar mücizevi bişeyki kızlar korkmayın rabbim öyle bir güç veriyor ki inanin başarıyorsunuz ben yapamam diye diye normal Doğum yaptım ve rabbim herkese böyle güzel doğumlar nasip etsin
Cok uzattım tam neler anlattım bilmiyorum ama hakkınızı helal edin sormak istediğiniz bişi varsa da müsait oldukca yazarım
tavsiyelerim ise
hurmayı her gün en az 5 tane tüketin
dogum yapacağım gün 10 tane yedim sanırım dogumuma hem sütünede iyi geldi hemen çocuğumu emzirebildim
agrıyı çekerken evde devamlı yürüyün ve tuvalete oturur gibi aşagı çöküp derin nefes alıp verin
sıcak duş mutlaka alın
Sancılarınızı çekerken sizi strese sokacak Şeylerden uzak durun düşünmeyin ne olacağını benim yanımda çok yakın bi arkadaşım vardı hep güldük oynadık morel önemli
en önemlisi de doktorunuz ebeniz ve Doğumda yanınızda duracak kişi çok önemli
darısı tüm anne adaylarının başına 🤗❤️