PrensesimDoga bende 20 haftalık hamileyken kan pıhtılaşmasına egilim çıktı testte 20 haftadan beri coraspin kullanıyorum 32 haftada kesicez dedi doktorum igne hiç kullanmadım çogunlukla coraspinle birlikte igne veliyormuş 32 haftada coraspini kesip doguma kadar igneye devam ediliyormuş doktorum igneye gerek görmedim coraspinide mecbur 32 de kesicez bebegin kalbine zarar veriyor çünkü sonrasında kullanmak dedi bende korkuyorum 32 den sonra kanı sulandırcak bişey kullanmıcagım için bebegm beslenemez diye 😞