Son adet tarihim 27aralık.hesaba göre 7haftalık gebe oluyorum b-hcg 1000in üstünde geldi ve ultrasonda sadece keseyi görebildi doktor.kahverengi lekelerim geliyor her lavaboya gittiğimde progestan yazdı doktor 2gündür onu kullanıyorum.leke kırmızı renge dönerse ve ağrılı olursa gel dedi doktor.çok korkuyorum ilk gebeliğim