Onann Bugün Saat 4te ovulasyon testinde t nerdeyse c kadar koyu çıktı fakat akşam 12 de tekrar yaptım t çizgisi nerdeyse hiç yoktu sizde yumurtalama oldu ve kaçırdım mı☹️
balarisi06 Onann canım yanlış saatlerde yapıyorsun net sonuç elde edemezsin 😊 öğlen saat 2 akşam 9 da yapmanı tavsiye ederim sıvı alımını bir yada iki saat önce kes tekrar dene uygun olmayan saatlerde test yapman seni yanlış yönlendirir 😍
Kbrbnc Olabilir canım çünkü 12-24 ve 48 saat sürüyor yumurtlama her insanda değişiyor böyle biliyorum ama instagramda birgebeningunlugu diye bir sayfa var o kadinin youtube adresinde herseyi anlatiyor oradan bilgi sahibi olabilirsin tam emin olmak icin