Minigimm2019 Kızlar bebeğime kavuşmama az kaldı fakat bebek bakım ürünlerinde Neler kullanıyorsunuz şampuan, bebek yağı ve daha başka şeyler
Melek2102 Minigimm2019 Ben Hipp veya penaten almayi düsünüyorum agir kokmuyolar pisik icinde weleda kendim sahit oldum hemen geciriyo..
Deniz_80 Almanyada bübchen kulanabilirsin canım , ilk oglumda memnun kalmıştım, şimdi 2 ci oglumdada kulanacam
Zumra25 @Minigimm2019 bende sadece dalin şampuan bebek pudrası aldım pişik kremi falan daha almadım başka neler gerekiyor acaba bende öğrenmek istiyorum 🙄
Yesoo Pişik kremi için weleda nın var rengi sarı çevremdekiler hep onu kullandı biraz pahalı ama gayet iyi tavsiye ederim canm
Zumra25 Kzyfe bilmiyorum ki aldım ben pişik kremi alıcam bide bepantol almayı düşünüyordum iyi diyorlar sizce nasıl
Kzyfe Zumra25 yani genel olarak pudra kullanılmıyor artık araştırmadım ama zararlı olduğu ispatlanmış en iyisi pisik kremi mustela kullanıyorum ben pisik olmuyor