d190516 Ezqiiarslangoz 31+4 üz doktorumuz tam doldurursa gününü 5 ağustos dedi ama 15 Temmuz’dan sonra her an bekleyebiliriz de dedi 😊
Sevdaliza Ezqiiarslangoz tam 32 haftalığıZ bugün 25 Temmuz verdi günü ama sata göre 2 Ağustos ben sezaryen istediğimi belirttim oda 25 Temmuz’dan 1 hafta önce olur sanırım
MelekAnnesi52 Bizim doktora oruç kafası yanlış hesapladı sanırım 😂 33+4 üm 1 Haziran'da gittim 22 temmuz gözüküyor bi hafta önce yaparız dedi 17 temmuza hazırlanırsin dedi neyse ki ayın 15 inde tekrar gitcez kontrole bidaha hesaplaticam 😊
Ayazipek Ezqiiarslangoz bende 31+1 oldum iki hafta önce kontrole gittiğimde sormuştum net bir tarih var mı diye ☺️ Çünkü benim ikinci doğumum ve yine sezeryan olacak o sebeple sormuştum doktorum da Temmuz sonu Ağustos başı gibi bir aksilik olmazsa dedi 🥴 ama Benim tahminim 38 haftada alacak ve oda sanıyorum 25 Temmuz’a denk geliyor