Merhaba arkadaslar . Benim burun etlerim alerjim olduğu için şişiyor hiç nefes alamıyorum. Kortizon kullanmam gerekiyor adı p..nol . bazı doktorlar veriyor bazısı vermiyor. 15 haftalığız. İçmem şart oldu ama bebeğe birşey olur diye çok korkuyorum. Kullanan varmı acaba 😕