Selin37
Ben 25. Haftamdan beri öyleyim. Oturduğum yerde pantolonumun ıslandığını hissediyorum. Kontrol ediyorum bişey yok. Doktorum kontrol ediyor bebeğin suyu gayet iyi. Akıntı fazla olduğundan normalmiş. Tabikide yine aksi bi durum olursa dikkatli ol.