metehan2 Haftadayim her an dogum yapabilirim ve 9 aydir olmadigim grip geldi beni buldu ne yapabilirim acil lutfen cok kotuyum
ElmasSs metehan2 Bende aynı durumdayım boğazım çok kötü durumda hiçbir şey fayda etmedi eczanelerin açılmasını bekliyorum pastil alıcam kullanabiliyoruz umarım ikimizinde bian önce geçer
Mavigozunannesi Nane limon içebilirsin boğazım agriyosa tuzlu su ile gargara yap zencefil bal iç ılık suya bal katıp iç ben 35 te grip olmustim böyle geçirdim ve bol bol dinlen ilaç alamıyoruz mecbur böyle şeyler le geçirdik
Mavigozunannesi Nane limon içebilirsin boğazım agriyosa tuzlu su ile gargara yap zencefil bal iç ılık suya bal katıp iç ben 35 te grip olmustim böyle geçirdim ve bol bol dinlen ilaç alamıyoruz mecbur böyle şeyler le geçirdik