Ben de diş ağrılarından muzdaribim. Diş doktoru ilk 3 ay ve son 3 ay müdahale edemiyoruz dedi. Son trimester de erken doğumu tetikleyebiliyormuş. Tuzlu gargara yap, karanfil koyabilirsin bir de. Zaten doğumuna pek kalmamış biraz daha sabret bence. Bir de dişini fırçala ağrı olduğunda.