12+6 yım. Normal doğumdan korkuyodum. Dün internnette bi doktor anlatıyordu. Bel fıtığı olanlara normal doğum yaptıramıyoruz diye. Daha çok korkmaya başladım. Bana dr fıtığın var evet ama başlangıçta çok ilerlemedi dedi. Ama ben özellikle de kış olunca fıtık ağrısından uyuyamıyorum sabahlara kadar. İnanılmaz ağrım oluyor. Dr da normal dedi