TugbaLafci Kızlar 22 haftalık hamileyim göğüsümün ucundan su gibi bişey geliyo süt olduğunu sanmıyorum normal mi acaba 🙄🤔
napoliten_ TugbaLafci yok kız normal süt bezleri doluyor, erken doğumla alakası yok, erken doğum olsa başka belirtiler olur sancı vs, sen korkutma kendini normal onlar bende de oluyor bu aralar kaşınıyor falan büyüyorlar süt üretiyorlar
serifebzk TugbaLafci canım banada doktor demişti normal diye. Ama sıkarsan göğüsünü eğer rahmi uyarıyomuş erken doğum sebebi bile olabilir dedi o yüzden sıkma normal olarak gelebilir