deletedmom435 ne güzel yazmışsın 🙏 çok ama çok mutlu oldum senin adına, inan bana. Allahım nelere kadir 🙏 hiç ummadıgın anda o minik mercimek yerleşmiş içine 🤗🙏 bizde tam tüp bebeğe başlıycaktık randevu almıştım nirgün sonrasına, ve aklıma düştü bir test yaptım pozitif 🤗 ikimizinki de mucize 🤗 ben normalde spor akademisi mezunuyum, ama insan çok bilinçli davranamıyor 😔 bol su içiyorum, ekmek yok hayatımda çokda dikkat ediyorum ama diyetisyene başlamam şart, birde ikiz gebelik ihtimalim oldugunu düşünüyorlar pazartesi gözükücek sanırım, daha çok kilo almamı engellemem lazım. Bu arada birşey daha sorabilir miyim ? Belimde sağ tarafta çok ağrı var yürümemi engelliyor nerdeyse, bu akaşm oldu, bu gebelikle alakalı olabilir mi ?
İnşallah bebeklerimizi sağlıkla kucagımıza alırız 💕🙏