guler27smsk_ bana verdi ama kullanmadım çünkü rahatsız ediyo beni beceremem öyle şeyleri hapta vermedi her gün iç camasiri degistiriyorum baştan günlük pet kullanıyodum ama kaşıntı yapti biraktim pamuklu çamaşır giy o şekilde soğuk tutma ayaklarına çorap giy üstme kendini gecmiyo ama azaliyo diger turlu ağrıda yapabiliyormuş kasıklarda idrararini yaparken yanma oluyomuş bende olmadi ama fitil kullanan arkadaslarim var bosu bosuna kullandık diyo yine akıntısı geliyomus