Yakınlarınızda kimsede şeker ölçüm cihazı var mi kontrole kadar açlık tokluk bi bakarsınız çıkması gereken değerler internette mevcut en azından varsa bile yukseltmicek şeyler yersiniz çünkü sadece tatlı yukseltmiyor bana salatalık bile yasak malesef