Merhaba arkadaşlar. 11 haftalık hamileyim. Bir haftadır geçmeyen ve geceleri şiddetlenen kuru öksürükle boğuşuyorum. Kbb ye de gittim ancak alerji olduğunu ve ilaç kullanamayacağımı söyledi. Bende doğal çözümlere başvurdum: zencefil bal ılık su harnup pekmezi ... ama ne çare geceleri hep aynı saatlerde uyandırp yarım saat öksürüyorum. Var mı benim gibi olan ve bir çözüm önerebilecek?