PembeLia minnakmina Kalitesi nasıl iyi değil diyenler oldu tereddüt ettim bende bu arabayı almayı düşünüyorum.
minnakmina PembeLia gayet güzel duruyor tekerlekleri falan büyük oldugu için rahat sürüş saglar ama evinize çıkmak için merdiven kullanıyorsanız biraz sorun olabilir çünkü agır bir araba
minnakmina PembeLia görünüşü mükemmel gayet kaliteli duruyor puseti takıp çıkarmasıda çok kolay katlanınca fazla yerde kaplamıyor
PembeLia ggzmkrcc Çocuk düşmüş vs diye yorumlar olduda dedim acaba o kadar mı emniyetsiz teşekkür ederim.