Ben kizimda park besik kullandim. Cok memnundum. Simdi komsum sepet besik verdi sagolsun. Ilk kez kullanacagim ama tahminimce bebek kendisi kalkmayi ogrenene kadar kullanilabilir. Kendisi kalkmayi ogrendigi an tehlikeli olur artik. Bu da tahminimce 6-8 ay filan. Cok daha uzun gitmez.