Merhaba arkadaşlar, geçen hafta perşembe günü kontrolde keseyi gördük çok sağlıklıydı.
(5. Haftadaydık).. Hemen ertesi gün yani Cuma günü akşam üzeriydi, şiddetli bir sancıyla kan geldi. Doktoruma gittim vakit kaybetmeden, kesenin yeri değişmiş, keyfi bozulmuş dedi.
İki doz progestan yaptı. Kanama devam ederse iki gün sonra tekrar gel dedi. Kanama devam etmedi fakat geleyim mi diye sorduğum da. Çarşamba gel dedi, yani dündü. Ultrason muayenesi sonucu galiba bizimle vedalaşıyor dedi ve bhcgye bakalım, beslenip beslenmediğini anlarız dedi. Kan aldı, sonuç, gebe olduğumu öğrendiğim değerden daha düşüktü ve kullandığım tüm destek ilaçlarını bıraktırdı. Şu an regl olmamı bekliyoruz :((