ElifDuha canım naparsan yap o haftalarda oluyor aynı durumu bende yaşamıştım o haftalarda ama sonradan kendılıgınden düzene giriyor, şimdi 35 haftalıgım kabızlık falan kalmadı senın bğtğn yaptıklarını o dönem bende yapmıştım ve fayda etmedi doktor bıtane şurup verdi ismi duphalac diye onu bıle içmeme ramen haftada 2 kerw cıkabılıyodum oyuzden kafana takma bu haftalarda oluyor ve geçiyor