Deniz25 Selamlar 19.haftaya başladım ama bebeğin hareketlerini hissedemiyorum. Bazen bişeyler oluyor ama bebekmi yoksa içerden başka birşeymi bilmiyorum. Net olarak ne zaman hissedilir.
cennet_aka27 Deniz25 19+6 günlügüz bizde yaklaşık bir aya yakındır hissediyorum ☺️ gıdıklanmıs gibi oluyor arada da tekme atıyor elimi koyunca farkediyorum ilk hamileligim bu arada ☺️
Deletedmom143 Deniz25 evet normal.ilk gebeler gec hiss eder derler.bunyene gore degisir canim endiselenme 😌 Bebeyin ultrasuonda haraketliyse neden korkasinki.uzulesinki.en azindan onun minicik kalbi atiyo annesi.Sende hiss ediceksin insallah
Deniz25 Seldaacar ben arada çok nadir bi pıtırtı hissediyorum ama ne olduğunu anlamak zor ama bariz tekme evet bu bebek dediğim bişey yok
Jupi 20+2 deyim, ben de hala hissedemedim. Bir şeyler hissediyorum arada ama ne olduğundan emin olamıyorum. Endişelendim biraz ama benim gibi geç hissedenler oluyormuş.
NurSarikurt Deniz25 canım ben 17+2 yim erkek ve gayet güzel hissediyorum maşallah devam etsin de mideme bir vuruşu var dünyaya bedel 😁 senin cinsiyet ne ?
KcRaDnLeNr NurSarikurt ya benimde irkek ama hissedemedim sanırım hala 18+5im arada dalgalanma gibi bişi oluyo böyle ama anlayamıyorum😬
Deniz25 KcRaDnLeNr çok nadir ve ufak bişey var ama bebek insan anlayamıyor. Belki erkendir daha bilemedim
gLycn_ KcRaDnLeNr 18+3 benimde o şekilde sanki et seğirmesi gibi bir his oluyor o kadar erkek daha çabuk hareketlenir diyorlar ama doktorumda 20.haftayı geçmeden hareketleri hissetmezsin dedi. Sabirsizlaniyorum
Atikeemre14 Deniz25 bizde 20+1 halen hıc bır sey hıssetmıyorum bagzen korkuyorum neden boyle dıye etrfımdakıler sımdıye kadar oynması lagzım dıyor tırsıyorum bende beklemkteyım saborsızlıkla 😔
KcRaDnLeNr Evet evet aynı seyirme gibi banada doktorum 18-22 arası hissedersin dedi ama bu hafta bu seyirme muhabbeti var işte ben mi şizofrenlik yapıyorum bilemiyorum😬