Kızlar 31 haftalık hamileyim. Çok şükür hic ödem problemim olmadi bugüne kadar demek isterdim. Dün bayram ziyaretlerinde cok yoruldum eve geldiğimde ağrılarım bile oldu. Bir de biraz topuklu ayakkabı giymiştim. Eve geldiğimde sabah parmağımda dönen yüzük aksam zorla çıkardım. Dun 74 kg iken bu sabah tatlı ekmek yemedigim halde 1 kg fazla geldim. Ödem dedikleri tam olarak bu mu😔😕