Madcat Zelnuray tek kelimeyle muhtesem. Ilgili, nazik, profesyonel. Daha ne olsun? Tavsiye ederim kesinlikle
Arassss Zelnuray ismini duydum ikiz kardeşler ikisi de kadın doğumcu ve iyi olduklarını duydum .. ama ücreti ne kadar ve kaç haftalıktan sonra alıyor bilmiyorum maalesef ..Sincan koru Da 16 haftalık gebelikten sonra 3,800 civarıydı Doğum orası da iyi
Zelnuray Haribo42 kabul etmiyo 34 olduk bide nereye takipliysen oraya git diyolar şehir hastanesine gittim ne yalan söyleyim asistanların elindesin bi odada 5 6 kişi
Zelnuray Madcat hangi hastanede doğum yaptırıyo ücreti ne kadar nolur bilgi verin ya 34 haftalık hamileyim doktorsuz kaldım
Haribo42 Zelnuray bn hic oyle bisey duymadim bnm yengem dogum yaparken rastgele gitti herkes mecburkabulnedicek ya
Nnnnaaaazzzz Zelnuray Mehmet Erdem arkadaşımı gazi hastanesinde sezeryanla aldı ama özelede gidiyormuş
Zelnuray Haribo42 ankrada tıp fakültesi var ona sordum kabul etmiyoruz dedi tahir burak var torpil ile belki dediler
Bayramsekeri1 Zelnuray hayır hayır benim de nerde Doğum yapacağım belirsiz Rabbim hayırlısını nasip etsin cümlemize amin
Zelnuray Bayramsekeri1 beni doktor yarı yolda bıraktı normalde vardı gittiğim bir hastane şerefsizlik yaptı
Zelnuray Nnnnaaaazzzz özel hastane bekliyodum bende genelde özelde yaptırıyolar ama yine ister galiba doğumada ayrı ücret demi ya
aysemm6 Mehmet Erdem hoca muayehanesi var.çok memnunum anlayışlı sakin nezih bir doktor kesinlikle tavsiye ederim
Zelnuray aysemm6 muane ve doğum ücreti ne kadar bilginiz var mı birde nerde doğum yaptırıyo lütfen yardımcı olun 🙏🏻🙏🏻