Mumsy Herkese selam mide bulantısı yaşayanlar napıyorsunuz nasılsınız nasıl başladı Nasıl gidiyor benim aynen şu -🤮🤢😭
Skbn01 Mumsy bende 13+3um 6.haftadan beri ne yaptıysam geçmiyor geçer diyorlar ama böyle yoğun olduğu sürece hiç gececegini de sanmıyorum
Linesarye Mumsy malesef canmm onun bir caresi yok mide bulantısı tuttu mu gecmiyor Allah yardmcmz olsn baska bisey iyi gelmiyor.. 🤷♀️
Loya06 Mumsy ben 6 haftalık gebeyim ama bu zamana kadar hiç bir bulantım olmadı 🙏🏻 Benim sadece boyun ve bel ağrısı 😂
Mumsy El-nare az kalmış az sabır canım bence haftaya geçer senin de artık 🥰🥰 ben napayım daha 1 ayım var geçmesine 😿🤢
Eflatun Hurma, yoğurt, yaş kayısı, Çizi ve First şekersiz naneli sakız çok rahatlatıyor. Bir de bir yumurtayla biraz yoğurdu karıştırıp bir dilim ekmeğe sürüp az yağda kızartıp yemeyi deneyin. Rahatlatıyor.
kamileguveloztrk 11 haftalık hamileyim bir gün hiç bulantı kusma olmuyor bir gün yemek bile yiyemiyorum kusmaktan.. mesela bugün kötüyüm sabahtan öğlene kadar kustum şuan bile bulanıyor 😭😏 Rabbimin gücüne gitmesin bazen çok ağlıyorum dayanamıyorum diye midemi görünmeyen bir el sıkıyor gibi oluyor ..
BsrSnmr Loya06 6 haftalıkken bende de hiçbir belirti yoktu 8+5 haftalığım şu anda günde iki kere filan kusuyorum bir haftadır çok kötüyüm 🤮 kokulara hiç tahammülüm yok
Loya06 Mumsy en sağlıklısı ama mide bulantısı canım doktorlar bunu söylüyor hep kafana takma bi kaç haftaya rahatlarsın inşallahhhh 🙏🏻🙏🏻
El-nare Mumsy bir an hec kecmiycek gibi geliyor 😳 Inwallah tezlikle kecer hepimiz rahatlariz...5 haftadan bu yana butun gun evdeyem
Mumsy Nevo Nevo yok artık ciddimisin umarım olmaz 🤮🤮🤮 dayanılmaz bir hal çünkü hani kusup bitse tamam ama bulantı fena
Nevo Mumsy çok iyi anlıyorum seni bütün enerjimi moral bozukluğu na bırakıyordu en son dayanamadım mide koruyucu verdi doktorum 1 hafta sonra da Doğum yaptım o an geçti
Deletedmom0032 Mumsy bende 7+1 deyin iki haftadır bulantım var ara ara geçiyor sadece sabahları oluyor, bazende birkaç gün üst üste tüm gün bulantım oluyor
Mehtaponur Deletedmom0032 canim bende 7+2 yim iki gundur bulanti var hafif sekilde yasiyorim ama genelde karnim tokken bulaniyo sabah ac karna hic bir sey yok.
Biyolog 13+2 yim 8 kilo verdim doktorum bulantı hapı zofer 8mg verdi. Günde yarim olarak alıyorum çok iyi geldi . Hap çok küçük 100tlye aldık tek olumsuz tarafı fiyatı
Mumsy Biyolog ah canım ya 🥺🥺 bizde umarım güzelliklerini görmeye başlarız bir an önce ama sana az kalmis dayan 😍 iki haftaya artık normale döner herşey inşallah ❤️❤️