RRR 2 gün geçmek bilmez senin için ama hemen de dış gebelik diyemezler bekle dua et sakin ol.bak benim ilk çocuğum sezeryandı kızım 8 aylıkken hamile kaldım evde test yapmıştım 1 hafta geçti geçmedi benim karnımda bir şişlik hassaslık dokunamıyordum.görümcemi aradım benim ağrım var esila da böyle değildim bir tuhaflık var dedim hastaneye gittik iç kanamam varmış yani tüpte oluşmuş ve yırtmış.bir kaç gün sonra da sezeryan gibi açık ameliyat oldum tüpümü almadılar.doktor bana en az 1 sene korunacaksın dedi ama ben 1 ay sonra oğluma hamile kaldım.şimdi ise 5 sene sonra tekrar hamile kaldım.ama adet günüm gelmeden aynı adet sancısı gibi ağrım oluyordu.adet günüm geçince de devam edince test yaptım silik çıktı ağrılarda olunca acile gittim yine dış gebelikmiş acaba diye korkuyordum.asistanlar muayene etti beta hcg 690 dı kese yoktu ve bana büyük ihtimalle dış gebesin 2 gün sonra gel dedi.2 gün sonra gittim muayene etti yine aynı asistanlar kan verdim beta hcg 2000 çıktı yükselmiş ama birbiri görünmüyor hocaya göstericez seni büyük ihtimalle yatışını yaparız dedi.moral sıfır hocayı bekledim.1-2 saat sonra hoca geldi Muayene etti Yok dedi keseyi gördü minicik dış gebe değil bu dedi.yani asistana kalsa ben ameliyat masasındaydım.hemen ümitsizliğe kapılma diye yazdım biraz uzun oldu ama