38+6’dan merhaba kızlar. Bu sabah uyandığından beri belim ağrıyordu, öğleden sonra bel ağrım kalçama vurmaya başladı. Bunun dışında en ufak belirtim yoktu, nişanım gelmedi. En son muayenede doktor hiç açılma yumuşama yok, nst de hiç sancı yok demişti ve bol yürüyüş hareket tavsiye etmişti. Düne kadar sürekli yürüyordum rahat hareket ediyordum ama bugün bel ağrım geçmek bilmeyince hastaneye gittim ve nst de benim hiç hissetmediğim düzensiz sancılar çıktı 1,5-2 cm kadar da açılma varmış. Eve geldim artmasını evde beklemek istedim. Demem o ki aklınızda olsun hiç kasılma ve sancı hissetmeseniz, su ya da nişan gelmese bile sadece bel ağrısı işaret olabiliyormuş. Cumartesi doktorum izinden dönene kadar bekler inşallah dualarınızı bekliyorum 🤲🏻