Serpil33 Benimde 9haziranda kızlar bigun benim başım döndü gözüm karardı bayılacak gibi oldum hayatımda ilk kez oldu neden oldu acaba bende dayanamayıp test yaptım ama negatif
Serpil33 Tugce1803 neyse adet gunumu bekliycem ama halsizlik oldu o baş dönmesinden beri öğlen de karnım bacaklarım falan ağrımıştı dedim geliyor adet diye şimdi yine ara ara olacak mis gibi oluyor
Yasmintanju Benmde 13 haziranda belirti yok normalde göğsm sertleşr ve ağrır ne blim bişi yok ama adet olucakmışım gbi bi his inşallah olmam Allahım sen yar ve yardımcımız ol inşallah sesimizi duy❤️❤️
balarisi06 Tugce1803 duzenlidir canım ama beklemeliyim sanırım heveslenemiyorum sonra üzülmemek için senin duzenlimidir?