feyza_guc Arkadaşlar Benim bu haftalarda aşermem normalmi bide karnımdan çok ses geliyor dokum ama geliyor bide kola çok içesim geliyor bebek için çok zararlımı çünkü çok canım cekiyor ne yapmam lazım
Ecmelinannesi feyza_guc aserme bilemicem ama kola içme canım bende hiç içmedim şimdi 26 haftaligim yeni yeni içmeye başlıyorum
Ecmelinannesi feyza_guc seni anliyabiliyorum ama içme zararli yani aklına gitmemeye çalış ha şöyle diyebilirim nefsini köreltmek için bi iki yudum içebilirsin ama fazlasını icmee