RabiaKtkc Meraba hanimlar ben 23 hafta 5 günlük hamileyim çalışıyorum ve çalıştığım yer aşırı soğuk olması sebebiyle gripten kurtulamadım doktora gitsem rapor yazar mı?
Irmakveannesi Biran kendimi gördüm 3 gün raporluydum bugün başladım.hala iyilesmedim ama mecbur iğne yazdı doktor gücümü biraz topladim ben de 23+5 im ihmal etme bende bekledim ama geçmedi ve de buz gibi yerde çalışıyorum