Kızlar 39+2 haftalık hamileyim 3 gündür sağ göğsümün altındaki kemiklerim sanki kırılıyo gibi ağrıyo böyle olan var mı yoksa doğum sancısı mı anlamadım. Acile gidiyorum sancın var diyolar eve gönderiyolar açılmam olmadığı için çok zor durumdayım kafayı yiycem resmen ne yapayım ben😢