annemsii canım normal olabilirde olmayadabilir doktora gitmeni öneririm kendimden örnek vermem gerekirse ilk gebeliğimde lekelenme tarzı oluyodu düşük yaptım ama sonraki gebeliğimde sık sık pembe leke oluyodu doktora gidiyodum bir sıkıntı görmüyodu. İstersen acile git mutlaka ilaç verecektir ihmal etmeye gelmez.