Ayt 🙋🏻♀️ Ben varım. Perşembe günü hastaneye gitmiştim. Vajinal usg falanda yapıldı hatta. Pazartesi günü rahim önü bölgesinden ameliyat olmama karar verdi doktorum. Sonrasında dedi ki evli bi bayansın yarın anestezi alacaksın biz yine de bi gebelik testi yapalım ne olur ne olmaz. Bende ihtimal vermedim ama ilaçlarımı alırken testte aldım eve geldim yaptım bak silik ikinci çizgi çıktı. ☺️😍 hemen doktorumu aradım yarın gel bakalım dedi. Lafın özü ameliyata diye gittim hamile olduğumu öğrendim. ☺️ Hayırlısı olsun sizin içinde. Belirti olmaması negatif durumu göstermiyor.