Hayrsbrs ben kasım ayında geçirdim mol gebelik yani üzüm gebeliği, parsiyelmiş. Herneyse önce düzensiz kese kanama alanı göründü sonra kalp atışı duyuldu ama düzensizdi en son ben artık benden geçmiştim çünkü değerlerim çok hızlı yükseliyordu ve bulantı kusma dönme uyuma halsizlik aklına ne gelirse en şiddetli halde aynı anda yasıyordum. Halimi bir düşün sonra kürtaj oldum yemin ederim insana döndüm dedim ya kendime geldim allahım böyle şeyler çok zor kimseye yaşatmasın 6 ay bekledim şimdi yine hamileyim gayet iyiyim bu sefer hersey yolunda şükür ❤️ Sana demek istediğim kendini zorlama doktor boşuna demez kendini günah diye yıpratma sana da günah.