Merhaba arkadaşlar bu benim ilk gebeliğim ve bebeğim makat duruşta hala geçen acile gittik sancım var ama açılmam yoktu. Doktor sezeryana alabiliriz dedi ama bayram araya girdi gün filan alamadım. Pazartesiye kadar bebek 39 hafta 1 gün oluyor. Beklemem sakıncalımı yada ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun.