Mnevvr53 bel fıtık çok zor ya yengemde de vardı kocaman kadın ağlıyordu ayakta duramıyordu ameliyat oldu şükür geçti ihmal etme bence ne olur ne olmaz İnşAllah iziyle bişey olmaz normal doğum gibisi var mı ya evet sancılar biraz zor oluyor ama bebeğim için değer zaten doğduktan sonra gözün bebekten başka bişey görmüyorsun Allahım o duyguyu anlatamam 😍 bide normal doğum yapacksan enerjini topla ben çok yorgundum Doğum esnasında uyuyordum sancılarım gelince gözlerimi açıyordum 😂😂