Ayesray canım yılbaşından sonra bi ablam doğum yaptı doğumdan sonra izne çıktığı günden itibaren doğum yaptığı güne kadar olan kısmın parasını aldı geri kalan parayı rapor bittikten sonra aldı yani 32de izne çıkıp 39da doğurdun diyelim o 5 haftalık ücreti alıyosun ilk kalan tutarı da rapor bittikten sonra