Bizde 13 ün içindeyiz😊 hatırlayan arkadaşlar vardır belki yorumlarda denk gelmiştik kanamalarım oluyodu baya yoğun ilaca igneye devam elhamdülillah sıkıntısız bi şekilde randevu günümüzü bekliyoruz🥰 sol kasık agrım ve mide agrım oluyo o kadar olcak diyerek tatlı tatlı çekiyorum agrıları😁 10.haftada erkek dedi doktorumuz en son pipi ucu gördük degişirmi bilmem daha😁♥️