19932015 Selam bayanlar 12. Haftaya girmek üzereyim merak ettiğim konu sizler bebeklerinizi kaçıncı haftada hissettiniz
Arzumms 19932015 ben 17+5 im ama ara ara seğirmeler hissediyorum bebek mi bağırsak mı anlayamıyorum 🙂
Canoglumbenm 19932015 14 haftadan sonra seyirme şeklinde hissediyordum. 22 haftadan sonra da tam net olarak hissetmeye başladım
Berna3434 Arzumms Banada arada oluyo sonra aradan 2-3 gün birşey olmuyor ya korkuyorum acaba birşey mı oldu diye
Anacsevgidolumelek Arzumms o seğirmeler bebek iste annesi o haftalarda sıklaşıyor cunku bende oyle olmustu en azindan. 18+5de de daha net hissetmistim.
Arzumms Berna3434 yok canım kötü düşünme ama bebek mi acaba ilk gebeliklerde 20. Ci haftadan itibaren hissediliyormuş bizimki erken gibi
Deletedmom143 19932015 14 de seyirmeler gibiydi.18de net hiss etdim.21den olarak net disardan goruldu tavsanim😋
espalp 19932015 19’da net bi şekilde hissettim. Öncesinde hissettiğimi düşündüklerim bana öyle gelmiş dedim 😬
Anacsevgidolumelek 19932015 benim ilk gebeligim 15 16da gidiklanma gibi sonrasinda segirme seklinde kanat cirpma gibi 18+5de tekme olarak hissetmistim :))