Merhaba arkadaşlar hangi bebek arabasını aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz?Alıp kullananlar tecrübelerini paylaşabilir mi?Benim oğlumdan kalan chicco lite way model tam yatış baston arabam var.Sizce travel alsam mı almasam mı?Fikirlerinize ihtiyacım var.Şimdiden teşekkür ederim.