kızlar merhaba, sanırım grip oldum. dün geceden beri boğazda sızı, hapşırma, halsizlik ve baş ağrısı mevcut. doğuma da az kaldı sayılır. inşallah geçer diye bekliyorum. bayram diye herkesle öpüştük sarıldık insanlara öpmeyin de diyemiyorsun ama sonuç ortada :/