Beyaz1 9 haftalık hamileyim ve zor geçen bi hamileliğim var çoğu şeyden tiksiniyorum yatak istirati verdi doktorum aşırı cola istiyor canım zararli mi kızlar acaba bilgisi olan var mi ?
[silindi] Beyaz1 cola hamile olmayana da zararlıdır sonuçta sağlıklı bişey değil . Keşke tamamen sağlıklı şeyler beslensek ama insanın canı istiyor . Ben hayatta cips yemezdim hamile kaldıktan sonra 2 defa canım istedi yedim . 1 kerede burger yedim🤪 doktora söyledim canın çok istediyse ye ama alışkanlık yapma bu beslenme şeklini arada sırada böyle kaçamaklar yapabilirsin demişti .
Deletedmom143 Beyaz1 hamile oldugumdan bura kadar aklima gelmiyo ne zaman icmisim kola yada qazli ickiler.genelde icmemen lazm.ama madem canin cekirse 1 bardak falan ic
Lamiyye [silindi] bendede oldu o cipsi problemi hic sevmediyim sey ama nasi yiyodum sonra zararli oldugunu dedi doktor yemedim bi daha
Catsmomy Maalesef tek vazgeçemediğim kola 🤷🏼♀️ Tabiki günde bir litre içmiyorum ama bir bardak içiyorum 🤷🏼♀️
35shereliz Beyaz1 normalde de zararlı ama insanın canı istiyor ben hamileyken bir bardak içiyordum arada öyle ani bir zararı olan bir içecek değil sonuçta devamlı içilirse tabiki kalıcı etkisi olur
Deletedmom133 Beyaz1 abartmadan iç ben canim istedikçe ictim normalde de zararlı zaten hamile olmasak ta 😀
Selvis Beyaz1 ben arada bir içtim . Sana ne jadar zararı varsa bebeğe dw o kadar zararı var demişti doktor
Happy_momyyy Lamiyye tam tersi. Çekirdek folik asit içeren bir yiyecektir. Ve folik asit bebeğe cok yararlıdır. Amaaa kalorisi yukseeek 🙈🙈😁😁
Happy_momyyy Beyaz1 YouTube a gir, dr. Kağan Kocatepe nin yüklediği videolarla senin soruna cevap var canım. Şimdi ben ordan aldığım bilgiyi burda paylaşırım, diğer cevaplarla birlikte kafan çorba olur en iyisi kendin gör 👍
Lamiyye Happy_momyyy ben cekirdeye hasret kamisdim ne iyi dedin kalori bana lazim zaten bisey yiyemiyorum mide bulantisindan