babymomm siz yatış yaparken zaten ücretini alıyorlar çıkışta ödemiyorsunuz ücreti yatış yapıldı ya başladılar sunı sancıyı vermeye 3 saatte de Doğum başlar ertesi günde açılmaya bağlı ek ücret alma zlar hersey fiyata dahildir benim de öyle oldu arkadaşlarımın da