Sebogelin Babyyhappy Gebe okulunda çok tavsiye edilmişti araştırmalarla etkisi kanıtlanmış olduğunu söylemişlerdi. Son haftalarda içmek lazım tabi
Esila_eymen Evet kullanan çok kişi duydum. Bende şu an 39 haftalığım kullanıyorum inşallah faydasını görürüm
Esila_eymen Günde 2 kez sabah akşam bir çay fincanı canım. Hem açıklığa hem doğumu kolaylaştırıyor deniliyor. İnşallah işimize yarar