Günde 3 kez alıyorum ve aldıktan sonra ben bir Leyla 😂 Doktorum bunun olacağını söylemişti ama yok böyle bir halsizlik , uyku yapabileceği söyledi ama sadece gözlerim ağırlaşıyor kimler benimle aynı durumda veya kullanan var mı 😊 Hatta ilk hafta iğne yapılmıştı kanama alanından ötürü yok böyle bir acı bir hafta kalçam bana ait değildi sanki 😂