Merhabaa,
Biz güzel kızım Miray’ımla doğmamaya ve doğurmamaya hala ısrarcıyız ablaları 😂
Yarın sabah 7’de hastahaneye yatışımız olacak açıklığım yok ama yumuşama var suni sancıyla deneyeceğiz önce olmazsa mecburi sezeryanla doğum olacak, lütfen dua edin güzel anneler kendiliğinden başlasın doğum ve bunlara gerek kalmasın inşallah❤️ Suni sancıdanda sezeryandanda çok korkuyorum 🥴😬